10 квіт. 2015 р.

Рустик

Доброго дня, любі мої читачі! 
Блог LZ цього місяця запустив завдання в незвичному для себе форматі весняний марафон "Погляд у минуле", перший тиждень "Улюблений стиль". Не знаю чи вистачить мене на весь марафон, а у першому етапі вирішила прийняти участь. Листівка зроблена в моєму улюбленому стилі - рустик. Дуже мені імпонує його натуральність,  а саме натуральні кольори, натуральні текстури і фактури, натуральні, природні форми. Окрему увагу хочеться звернути на дерев'яне спрямування, оскільки це один з основних елементів цього стилю. 
Неперевершене сердечко з дерева
Чіпбордові троянди.

Ось банер завдання, до якого долучаю роботу
Дякую!!!

8 коментарів:

  1. Очень красиво! Ой, я тоже так люблю эти натуральные материалы, греющие руки и душу - слов нет! Удачи в проекте!

    ВідповістиВидалити
  2. тобі дуже вдається з ними творити, з такими матеріалами, завжди балдію від мішковини-ниток-дерев"яшечок у твоїх роботах :)

    ВідповістиВидалити
  3. Орисю, як і завжди, неймовірно красива листівочка!!

    ВідповістиВидалити
  4. Орися, як же я люблю твої еко-роботи! Люблю твій стиль!
    І дякую від Lesia Zgharda!

    ВідповістиВидалити
  5. Обожнюю еко стиль, хоча він ну зовсім не про мене. У вас виходить дивовижно! Спасибі від Штампувальні!

    ВідповістиВидалити